Imate uspešno spletno stran/ trgovino, kateri manjka publika in splošen obisk? Ali bi le želeli ljudi obveščati z novo vsebino in s tem izboljšati splošen ugled strani?
V tokratnem članku se pogovarjamo o možnostih dodatka strani z naslovom BLOG.
Poglejmo najprej kaj pa je blog:
Kaj je blog?
Blog imenujemo stran na našem spletnem mestu, katera je namenjena vsebini, da uporabnike privabi na stran. Na blogu lahko objavljamo:
- nasvete,
- nove informacije,
- zgodbe ki se povezujejo z izdelki ali storitvami, katere ponujamo.
- Razni poglobljeni opisi izdelkov, kateri vsebujejo zraven vsebine tudi slike in video/e.
5 razlogov, zakaj pa je dobro imeti blog?
S kvalitetnimi in privlačnimi vsebinami boste definitivno privabili ljudi na svoj blog in posledično seveda na svojo spletno stran, kjer je ta članek objavljen. S tem se bo zvišal procent obiskanosti vaše spletne strani in seveda tudi prepoznavnost.
Odgovor na to zakaj blog oz. zakaj imeti blog je ta: Privabiti uporabnike na svojo spletno stran in seveda s tem pridobiti nekaj povpraševanj za vaše izdelke ali storitve. Z dobrim blog zapisom – pa če je ali pa če ni prodajno usmerjen – lahko uporabnike tako navdušite, da bodo sami po sebi poslali povpraševanje in se zanimali za vaše izdelke ali storitve.
Da napišete blog članek, seveda potrebujete ključno besedo, s katero boste lovili uporabnike. Za blog prispevke je dobro uporabiti dolge ključne besede (oz. long taile), kateri so bolj specifični in bodo hitreje dosegli primernega uporabnika. Zraven ključnih besed, je priporočljivo dodati tudi fraze oz. sekundarne ključne besede, katere še dodatno izpopolnijo članek, kateri kasneje seveda bolje renkira.
Blog na naši spletni strani poveča seo optimizacijo in s tem seveda sporoči Googlu, da imamo na strani nove vsebine, katere je potebno pregledati. Nove, sveže vsebine dajo v očeh Googla večjo dodano vrednost za vse uporabnike tega brskalnika. A kljub temu je pozitivno in priporočeno, da vsake toliko časa osvežimo svojo vsebino in dodamo novo, katero lahko predeluje in katero lahko naši uporabniki prebirajo.
Sam blog bo pa naši spletni strani dal dodaten plus, zaradi vsebine in vseh dodanih elementov, katere vsebujejo članki: to so slike, H- tagi, video posnetki, povezave do družbenih omrežij in podobno.
Torej: zakaj blog?
Zato, ker boste s tem svoji strani povečali dominanco, oglednost, prepoznavnost in seveda veliko potencialnih strank, katere bodo vedno znova prihajale. Kvalitetne vsebine pa se bodo čez čas pridno uvrščale. Takšne vsebine vam ostanejo za vedno in vedno jih lahko nadgrajujete, dopisujete in spreminjate- v kolikor je to seveda potrebno.
Če povzamemo
Blog je odličen za lovljenje uporabnikov, kateri prihajajo po informacije in mi jih lahko lovimo z uporabo long tail (dolgih ključnih besed) ključnih besed. Se pravi bolj natančnih ključnih besed, ki bi jih uporabnik vpisal v svoj brskalnik.
Ok, mi torej ulovimo te uporabnike in jim ponudimo kvalitetno napisan blog članek, kateri vsebuje dovolj vsebine, da ga zadrži na strani. To, da se uporabnik zadrži dalj časa in prebira naš prispevek, pove Googlu da je spisan dobro in nas zato nagradi z višjo uvrstitvijo na lestvici.
V kolikor bi želeli, da se vaš članek kaže na prvih straneh brskalnika Google, je pa potrebno skrbno, unikatno in privlačno spisati tudi seo naslov, meta naslov in meta opis. Kateri poskrbijo, da uporabniki kliknejo na vašo povezavo ali pa ne.
»Torej privlačen in zanimiv naslov in napis odloča za klik ali ne klik.«
Kako pa kreirati blog?
Blog lahko kreiramo po svojih željah in seveda po smernicah naše CGP oz. celostne podobe podjetja– biti mora v okvirih podobe podjetja/ blagovne znamke (barve, pisave, splošen izgled podjetja).
Lahko se stran BLOG drži naše strani in vsebuje članke na naši strani. Lahko pa je ta stran odcepljena od naše spletne strani in povezana (linkana) na svojo spletno stran ali pristajalno stran (landing page)– BLOG, katera je čisto zase in preko katere še dobimo povpratne povezave (backlinke) za svojo stran.
Upamo, da smo vam pomagali razjasniti stvari in da seveda že razmišljate o ustvarjanju svojega bloga.
V kolikor bi potrebovali kakšno pomoč, imeli kakršnokoli vprašanje ali želeli nasvet, nas z veseljem kontaktirajte:
Tel: 030-653-293
Mail: info@indistant.com