Avtor prispevka: 

Kako in zakaj si ustvariti pristajalno stran oz. Landing page

Kazalo vsebine
Brezplačni seznam
Prenesite si zemljevid digitalnega uspeha in sledite korakom.
Shrani na:
Pristajalna stran ali landing page-naslovnica

Imate izdelek ali storitev, katero želite tržiti in oglaševat preko strani? Najboljša izbira za to je pristajalna stran ali landing page. V članku smo vam pripravili informacije kako in zakaj si je dobro ustvariti takšno stran. 

Preberite tudi: Izdelava spletnih strani v WordPressu

Kaj je pristajalna stran ali Landing page?

Pristajalna stran (oz. Landing page) je stran, katera je zgrajena s točno določenim namenom – in sicer, pripraviti obiskovalce do nam pomembne akcije.

Pod akcije imamo v mislih:

  • nakup,
  • razna povpraševanja,
  • rezervacijo terminov, ipd.

Te akcije se razdelijo po namenu tako, da jih targetiramo za različne ključne besede. Ključne besede pa so odlika faz prodaje in interesa:

  1. se pravi, zakaj in na kak način predstavit svoji publiki oz. ciljni skupini to pristajalno stran;
  2. kaj bodo od tega imeli in
  3. kaj jim lahko ponudite, da bodo zadovoljni.

V nadaljevanju si bomo pogledali 3 aspekte, ki vam bodo pomagali pri sami pripravi in načrtovanju pristajalne strani.

Najprej pa priporočam ogled videa:

1. Zakaj bi si ustvarili landing page?

Ideja zasnove takšne strani je nekako na psihologiji prodaje. Naš cilj je kupcem olajšati odločitev pri samem nakupu /*jih informirati in jim odgovoriti na vprašanja, ki jih imajo in katera se jim bodo še postavila*/ oz. akciji in si pri tem povečati možnosti, da jo bo sprejel.

“S pristajalno stranjo se da ustvariti marsikaj in pokriva velik aspekt možnosti za prodajo, informiranje ali pridobivanje publike, katero lahko nato pretvorite v morebitne kupce.”

Enostavno postavljena stran, s kvalitetno vsebino in namenskimi konverzijami vam bo pripeljala uporabnike in jih spremenila v končne kupce.

Primer, kaj naj vsebuje:

  • vsebovati mora eno sporočilo,
  • eno ponudbo,
  • eno konverzijo (CTA), katera jim mora povedati kaj morajo narediti, da si to zagotovijo.


Govorite samo o tej eni ponudbi in ne o njeni zgodovini in podobno!

2. Targeting za uspeh – olajša odločitev

Tukaj imamo različne faze nakupnih procesov, katere lahko poljubno uporabimo. Se pravi, uporabimo lahko različne landing page za različne faze prodaje oz. interese.

S tem si zagotovimo večje možnosti uspeha, saj smo uporabili različne aspekte prodaje.

  • Pristajalna stran (Landing page) je neuporabna, če nanj ne pridejo pravi obiskovalci. Zato je dobro, da je ciljno usmerjena. Vprašajte se, kaj želite publiki sporočiti?
  • Ali želimo le njene podatke, da jo lahko nadaljno obveščamo in usmerjamo v nove nakupe?
  • Ali želimo uporabnika le malo ogreti s tem da klikne in se brezplačno registrira ipd?
  • Kakšno zgodbo jim želite predstaviti?
  • Kaj želite od tega pridobiti?

Obstaja 5 sekundno pravilo, v katerem morate povedati kaj zagotavljate, kako bo to izboljšalo njihovo življenje ter kaj morajo narediti, da bodo to dobili.

Ko boste imeli odgovor na ta vprašanja, ste na pol poti. Stran vam pomagamo zasnovati mi, skupaj z vašimi vizijami in cilji, katere bodo glavno vodilo celotne pristajalne strani.

3. Konverzije na pristajalni strani

Konverzije so ključne za takšne spletne strani, se pravi pristajalne landing page. Kakšne bodo te konverzije se lahko odločite sami, na podlagi tega, kaj imate uporabnikom za ponuditi.

Mi bomo opisali 2 največkrat uporabljeni konverziji, kateri sta:

  1. Click- through (klik uporabnika) in
  2. lead- generation (oddaja kontaktnih podatkov)

Kaj se šteje kot konverzije na naši pristajalni strani, je predvsem odvisno od naših želja in ciljev. Tukaj lahko govorimo o click-through ali lead- generation, kjer se prvi osredotočajo za klike uporabnika, drugi pa na oddajo kontaktnih podatkov.

CTR- click-through ali klik uporabnika

Torej, s klikom uporabnika povedemo v neko akcijo nad katero ga navdušimo (npr. Brezplačna e-knjiga, registracija, inštalacija mobilne aplikacije..ipd.).  Pri oddaji kontaktnih podatkov pa se držimo pravila, da temu uporabniku ponudimo neko vrednost v zameno za njegove podatke (testna vožnja, rezervacija termina, brezplačen posvet..ipd. ) in ne podkupnine.

Močan primer konverzije je kratek video, v katerem prikažete problem, katerega rešujete:
– kako ga rešite;
– kako bo izboljšal njihova življenja in kaj izgubijo, če se ne odločijo za vašo storitev/ izdelek.

Primer:

Video, kateri prikazuje uporabnika / stranko, v trenutku ko vas je našla. Kako ste jo postregli/ ji izvajali storitev in v trenutku, ko je bila »postrežena« in je odhajala.

Lead- generation (oddaja kontaktnih podatkov)

Priporočjivo je prav tako vključiti mnenja strank, skupaj z njihovimi slikami. Ter lahko prav tako vključite seznam, v katerem so naštete prednosti in lastnosti vaših storitev, katere so boljše od konkurence (npr. Zakaj ste boljši; kaj pri vas vse dobijo/ pridobijo..ipd.)

Vsi vemo, da je danes na spletu ogromno informacij in ponudb katerim manjka pozornost. Pozornost prodajalca/ ke, tisti osebni stik, kateri uporabnika lahko spremeni v potencialnega kupca, kateri vam zaupa.

Zato probajte svoje pristajalne strani izdelati tako, da bodo kupci pristali in rezultati vzleteli iz njih.

Kako pa kreirati pristajalno stran?

Za vas smo pripravili video prispevek, v katerem so opisani postopki kreiranja landing paga.

Vabljeni k ogledu:

Vam je bila vsebina v pomoč? Ocenite nas

5/5 - (1 vote)
Brezplačno si prenesite priročnik: Iz 0 do uspeha: Priročnik razvoja digitalnega podjetja