Celostna podoba podjetja
Oblikujemo premišljene ter dobro načrtovane celostne grafične podobe, ki sledijo vzdušju podjetja in se povezujejo s vašimi uporabniki.
Enotite vizualno komunikacijo
Naj uporabnik kjerkoli se sreča z vami ve, da posluje z vami.
Ločite se od konkurence
Samo vi ste lahko vi. To je vaša največja konkurenčna prednost.
Zgradite zaupanje
Predstavite se na način, ki se bo povezal s uporabniki.
Povečajte prihodke
Premium izkušnja lahko prinaša več ali večje prihodke.
Povežimo se in ustvarimo vašo novo celostno podobo
Oddajte povpraševanje in poklepetajmo
Cenik oblikovanja
celostne podobe podjetja
Za vas smo pripravili nekaj poduktnih paketov med katerimi lahko izbirate.
Proces in elementi celostne grafične podobe
Celostno podobo ustvarjamo skozi uveljavljen in dodelan proces preko katerega razkrivamo bistvo vašega podjetja. To bistvo izražamo z jasnimi smernicami, ki se lahko uporabljajo na prav vseh materialih
- Raziskava vašega podjetja
- Raziskava standardov industrije in tržišča
- Spoznavanje vaših uporabnikov in njihovih pričakovanj, želj ter potreb
- Zastavljanje strategije oblikovanja
- Dobro zastavljen proces likovnega raziskovanja
Standardne pridobitve vaše nove celostne podobe
Po oblikovanju boste prejeli vso dokumentacijo, ki jo boste lahko takoj implementirali v vse aspekte vašega poslovanja
- Izbrana barvna shema
- Pisava, ki izžareva karakter vašega podjetja
- Jasne smernice fotografij in dodatnih grafik
- Oblikovan predstavitveni material (vizitke, dopisni list, štampiljka...)
- Priročnik celostne podobe, ki se uporablja za doslednost nadaljnega oblikovanja
Pogosta vprašanja
Kaj dobimo ob koncu oblikovanja celostne podobe?
Po oblikovani vaši novi celostni grafični podobi boste prejeli polno dokumentacijo z dogovorjenimi materiali.
Kolko časa potrebujete za oblikovanje celostne grafične podobe?
Čas oblikovanja celostne grafične podobe je odvisen od časa, ki ga porabimo za posamezno fazo v procesu in števila dogovorjenih končnih materialov.
Osnovni projekti so zaključeni v okvirju meseca medtem ko bolj obširne celostne podobe vzamejo nekaj mesecev.
Naročniki so nas ocenili z:
Informacije, ki jih je vredno vedeti o razvoju celostne grafične podobe
Celostna grafična podoba podjetja je orodje za komunikacijo z uporabniki in podjetji
Vizualna podoba podjetja nima le funkcije simpatičnega izgleda in prijetnega občutka. Je orodje za komunikacijo in kadar jo izkoristimo na pravilen način bodo številke govorile zase.
Premišljena celostna grafična podoba je lahko razlog, zakaj vas bodo stranke izbrale pred konkurenco
V današnjem hitrem tempu uporabniki nimajo časa prebirati med vrsticami. Prav zato je potrebno v prvem pogledu povedati, kdo ste, kaj ponujate in zakaj ste drugačni (in da STE drugačni!) kot vaša konkurenca.
Ljudje se želijo povezati!
Veliko krat se nam zgodi, da z določenimo osebami enostavno funkcioniramo na nekem globljem nivoju kot z drugimi. Prav enako delo opravlja celostna podoba. Predstavlja vas na ves glas in prav zaradi tega boste privabili osebe, ki so prave za vaše podjetje.
Je celostna podoba podjetja brand?
Odgovor je: Delno. Brand oz. blagovna znamka se tvori v mislih naših uporabnikov. Nad tem nimamo kontrole.
Lahko pa na to močno vplivamo preko premišljenih in dodelanih vizualov, ki ustvarjajo željeno vzdušje in predstavljajo vašo zgodbo. Celostna podoba je lahko izredno efektivno orodje za to opravilo. 🙂