Celostna grafična podoba podjetja

Enotite vizualno komunikacijo podjetja

Na podlagi raziskav načrtujemo in oblikujemo celostno grafično podobo tako, da nagovarja ciljno publiko. Preko premišljenih vizualnih prijemov komuniciramo ključne vrednote in ideje podjetja, hkrati pa se tako jasno ločimo od konkurence.

Cena celostne grafične podobe

Od 750 €

Preko enotnih vizualov vzpostavimo konsistentno komunikacijo z našo publiko.

Darila Slovenije
Servis avtomobilov Kogal
Dodatne informacije

Informacije, ki jih je vredno vedeti o razvoju celostne grafične podobe

Celostna grafična podoba podjetja je orodje za komunikacijo z uporabniki in podjetji

Vizualna podoba podjetja nima le funkcije simpatičnega izgleda in prijetnega občutka. Je orodje za komunikacijo in kadar jo izkoristimo na pravilen način bodo številke govorile zase.

Premišljena celostna grafična podoba lahko lahko razlog, zakaj vas bodo stranke izbrale pred konkurenco

V današnjem hitrem tempu uporabniki nimajo časa prebirati med vrsticami. Prav zato je potrebno v prvem pogledu povedati, kdo ste, kaj ponujate in zakaj ste drugačni (in da STE drugačni!) kot vaša konkurenca.

Ljudje se želijo povezati!

Veliko krat se nam zgodi, da z določenimo osebami enostavno funkcioniramo na nekem globljem nivoju kot z drugimi. Prav enako delo opravlja celostna podoba. Predstavlja vas na ves glas in prav zaradi tega boste privabili osebe, ki so prave za vaše podjetje.

Je celostna podoba podjetja brand?

Odgovor je enostavno NE. Brand oz. blagovna znamka se tvori v mislih naših uporabnikov. Na to nimamo kontrole. Lahko pa na njih vplivamo preko dodelanih vizualov, ki kreirajo svoje vzdušje in narekujejo vašo zgodbo. Celostna podoba je lahko najboljšo orodje za to opravilo. 🙂

Proces

Celostna grafična podoba se oblikuje v 3 glavnih korakih

V&O

Brskajte med V&O ali se prijavite na uvodni sestanek

Po oblikovani vaši novi celostni grafični podobi boste prejeli polno dokumentacijo z dogovorjenimi materiali. 

Čas oblikovanja celostne grafične podobe je odvisen od časa, ki ga porabimo za posamezno fazo v procesu in števila dogovorjenih končnih materialov.

Osnovni projekti so zaključeni v okvirju meseca medtem ko bolj obširne celostne podobe vzamejo nekaj mesecev.

Prijavite se na uvodni sestanek z oblikovalcem Vid-om in enotimo vašo vizualno komunikacijo.

Prijavite se na uvodni sestanek z oblikovalcem Vid-om in začnimo skupni projekt.

Prijavite se na uvodni sestanek z našim strokovnjakom za spletni razvoj.

Prijavite se na uvodni sestanek z našim strokovnjakom za razvoj spletnih trgovin in začnimo skupni projekt.

Prijavite se na uvodni sestanek z našim SEO strokovnjakom in dvignimo vaše Google uvrstitve..

Kako bomo vodili sestanek? *
Vrsta projekta *
Vrsta projekta *
Vrsta projekta *
Vrsta projekta *
Pomožni materiali za boljše razumevanje projekta (Opcijsko)
Spletna stran/trgovina
Družbena omrežja
Vprašanja in opombe
Kontaktna oseba *
Podjetje/organizacija *
Email *
Telefonska *

Naročniki so nas ocenili z:

5/5 — (1 glasov)