storitve grafika v1 2

Razvoj blagovne znamke

Dolgoročno se povežite s svojo ciljno publiko 🙌 👍
Blagovne znamke vzbujajo v uporabniku čustva in zavzemajo specifičen položaj glede na konkurenco. Blagovna znamka ni le logotip ali celostna podoba, temveč je celovit sistem, ki narekuje komunikacijo na vseh stičnih točkah podjetja. Tako verbalni kot tudi vizualni.

Cena za razvoj blagovne znamke
Od 2.500 €

Preko kreativnega reševanja izzivov podjetja in uporabnika, gradimo pristno povezavo.

5/5 - (6 votes)
Temelji
Blagovno znamko razvijamo v treh glavnih fazah:

Spoznavanje in definiranje

Definirali bomo namen (zakaj), vizijo (kam) in vrednote (kako) podjetja.

Raziskovanje in pozicioniranje

Raziskali bomo vaše podjetje, ciljne skupine in tržišče, kjer bomo iskali nove priložnosti pozicioniranja.

Razvoj komunikacije in oblikovanje

Blagovni znamki bomo pripisali osebnost in oblikovali njeno komunikacijo (verbalno in vizualno).

Nekaj informacij

Informacije, ki jih je vredno vedeti o razvoju blagovnih znamk

Blagovne znamke so narejene zato, da se povezujejo z ljudmi.

Blagovna znamka obstaja le v mislih uporabnikov. Da bi pa vzpostavili neko prepričanje o produktu / storitvi, pa so potrebne izkušnje vaših uporabnikov, ki bodo blagovno znamko zares ustvarile.

Ker verjamemo v nekaj več kot le v prodajo.

Ljudje se radi povezujemo z idejami in isto mislečimi osebami. V informacijsko preplavljenem digitalnem svetu je to še toliko bolj pomembno, kajti uporabniki ne izbirajo več med produkti, temveč med idejo/skupnostjo za čim ta produkt stoji. Kdo pa ne bi rad podpiral ideje, ki bi spreminjala svet?

Strast, lojalnost in konkurenčna prednost

Kadar izberemo produkt od ponudnika in smo z njim zadovoljni, postanemo ambasadorji. Ko se tej izkušnji pridruži velika večina drugih, nastane skupnost, h kateri ne moremo, da ne bi čutili pripadnosti. Pomislite na blagovne znamke avtomobilov 🙂

Ker zrcalimo v svet to, kaj nosimo v sebi

Nobena uspešna blagovna znamka nima plitvih korenin. Razvijati se začne interno, saj je vsak zaposlen ambasador, ki nosi poslanstvo podjetja v svet. Najbolj uspešne znamke imajo močne vrednote, jasno vizijo in pristno komunicirajo, kar predstavlja to, za čim podjetje stoji. 

Spreminjajmo svet

Nihče še ni spremenil sveta tako, da je bil enak kot drugi. Redki, ki so dovolj pogumni svoja prepričanja in mišljenje deliti v svet so tisti, ki ga zares spreminjajo. Tako kot je vsak človek unikaten, ima tudi vsako podjetje potencial spremeniti svojo “pokrajino”.

Celostna grafična podoba in spletna mesta​

Logotip, celostna grafična podoba ali pa spletna stran/trgovina ne oblikujejo blagovne znamke. To so le orodja, s katerimi želimo vplivati na to, kako nas naše stranke dojemajo. So pa to ključne točke, ki nam dajejo veliko priložnost!

Oblike sodelovanja

Zavzemamo se za uspešnost vašega podjetja

Faza

Prevzem
specifičnega koraka

Prevzem posameznega koraka

Med procesom razvoja prevzamemo dogovorjen korak.

Primerno za podjetja, ki razvijajo blagovno znamko s svojim ali tujim kadrom in potrebujejo strokovno pomoč pri specifičnem koraku.
Individualen posvet

All in

Celosten razvoj

Celosten razvoj

Projekt tradicionalno prevzamemo v celoti. Od načrtovanja do izdelave in implementacije.

Prednost tega tipa sodelovanja je varnost, saj so obseg, cena in časovnica vnaprej določeni. Komunikacija pa poteka nemoteno znotraj podjetja.
Individualen posvet

Pomoč

Pomoč pri razvoju

Pomoč pri razvoju

Pomagamo in svetujemo vam na poti med razvojnim procesom in implementacijo.

Primerno za podjetja, ki samostojno razvijajo, ali posodabljajo lastno/tujo blagovno znamko in bi potrebovali strokovno pomoč pri celotnem procesu (ali le specifičnem koraku).
Individualen posvet

Hitrost

Design sprint

Design sprint

Po principu hitrega testiranja zasnove lahko v kratkem času razvijemo prototip, pripravljen za testiranje.

Primerno kadar podjetje potrebuje hitro povratno informacijo za konkretne ideje ali zasnove.
Individualen posvet