Razvoj blagovne znamke
Cena za razvoj blagovne znamke
Od 2.500 €
Preko kreativnega reševanja izzivov podjetja in uporabnika, gradimo pristno povezavo.
- Vzpostavitev enotne in jasne komunikacije
- Oblikovanje jasnih smernic, ki ustvarjajo močno kulturo znotraj podjetja
- Pozicioniranje znamke tako, da zasede določen položaj v mislih uporabnikov, hkrati pa dosega poslovne cilje podjetja
- Povečanje tržnega deleža in stabilnejši položaj na tržišču
- Povečanje zaupanja in lojalnosti svojih uporabnikov
Spoznavanje in definiranje
Definirali bomo namen (zakaj), vizijo (kam) in vrednote (kako) podjetja.
Raziskovanje in pozicioniranje
Raziskali bomo vaše podjetje, ciljne skupine in tržišče, kjer bomo iskali nove priložnosti pozicioniranja.
Razvoj komunikacije in oblikovanje
Blagovni znamki bomo pripisali osebnost in oblikovali njeno komunikacijo (verbalno in vizualno).
Informacije, ki jih je vredno vedeti o razvoju blagovnih znamk
Blagovne znamke so narejene zato, da se povezujejo z ljudmi.
Blagovna znamka obstaja le v mislih uporabnikov. Da bi pa vzpostavili neko prepričanje o produktu / storitvi, pa so potrebne izkušnje vaših uporabnikov, ki bodo blagovno znamko zares ustvarile.
Ker verjamemo v nekaj več kot le v prodajo.
Ljudje se radi povezujemo z idejami in isto mislečimi osebami. V informacijsko preplavljenem digitalnem svetu je to še toliko bolj pomembno, kajti uporabniki ne izbirajo več med produkti, temveč med idejo/skupnostjo za čim ta produkt stoji. Kdo pa ne bi rad podpiral ideje, ki bi spreminjala svet?
Strast, lojalnost in konkurenčna prednost
Kadar izberemo produkt od ponudnika in smo z njim zadovoljni, postanemo ambasadorji. Ko se tej izkušnji pridruži velika večina drugih, nastane skupnost, h kateri ne moremo, da ne bi čutili pripadnosti. Pomislite na blagovne znamke avtomobilov 🙂
Ker zrcalimo v svet to, kaj nosimo v sebi
Nobena uspešna blagovna znamka nima plitvih korenin. Razvijati se začne interno, saj je vsak zaposlen ambasador, ki nosi poslanstvo podjetja v svet. Najbolj uspešne znamke imajo močne vrednote, jasno vizijo in pristno komunicirajo, kar predstavlja to, za čim podjetje stoji.
Spreminjajmo svet
Nihče še ni spremenil sveta tako, da je bil enak kot drugi. Redki, ki so dovolj pogumni svoja prepričanja in mišljenje deliti v svet so tisti, ki ga zares spreminjajo. Tako kot je vsak človek unikaten, ima tudi vsako podjetje potencial spremeniti svojo “pokrajino”.
Celostna grafična podoba in spletna mesta
Logotip, celostna grafična podoba ali pa spletna stran/trgovina ne oblikujejo blagovne znamke. To so le orodja, s katerimi želimo vplivati na to, kako nas naše stranke dojemajo. So pa to ključne točke, ki nam dajejo veliko priložnost!
Zavzemamo se za uspešnost vašega podjetja
Faza
Prevzem
specifičnega koraka
Prevzem posameznega koraka
Primerno za podjetja, ki razvijajo blagovno znamko s svojim ali tujim kadrom in potrebujejo strokovno pomoč pri specifičnem koraku.
All in
Celosten razvoj
Celosten razvoj
Prednost tega tipa sodelovanja je varnost, saj so obseg, cena in časovnica vnaprej določeni. Komunikacija pa poteka nemoteno znotraj podjetja.
Pomoč
Pomoč pri razvoju
Pomoč pri razvoju
Primerno za podjetja, ki samostojno razvijajo, ali posodabljajo lastno/tujo blagovno znamko in bi potrebovali strokovno pomoč pri celotnem procesu (ali le specifičnem koraku).
Hitrost
Design sprint
Design sprint
Primerno kadar podjetje potrebuje hitro povratno informacijo za konkretne ideje ali zasnove.