Razvoj blagovne znamke

Blagovne znamke vzbujajo v uporabniku čustva in zavzemajo specifičen položaj glede na konkurenco. Blagovna znamka ni le logotip ali celostna podoba, temveč je celovit sistem, ki narekuje komunikacijo na vseh stičnih točkah podjetja. Tako verbalni kot tudi vizualni.

Oblikovanje močne kulture podjetja

Z jasnimi načeli pomagamo oblikovat interno/ eksterno kulturo

Unikatna pozicija na tržišču

Jasno vas razločimo od konkurence in vas predstavimo kot edinstveni

Povečevanje lojalnosti strank

Stranke raje nakupujejo v podjetju z katerim se povežejo

Povečanje prihodkov

Preko interne transformacije do večje dolgoročne profitabilnosti

enlajf logo 1.2.2 w

Skupnosti Enlajf smo pomagali izgraditi odlično blagovno znamko

colleagues office talking with each other using computer 2.1

Povežimo se in ustvarimo močno blagovno znamko

Oddajte povpraševanje in poklepetajmo

business team meeting strategy marketing cafe concept

Raziskovanje podjetja, tržišča in strank

Pri razvoju vsake blagovne znamke sledimo pravilu 80% načrtovanje in 20% izvedba. 

Nekaj informacij

Informacije, ki jih je vredno vedeti o razvoju blagovnih znamk

Blagovne znamke so narejene zato, da se povezujejo z ljudmi.

Blagovna znamka obstaja le v mislih uporabnikov. Da bi pa vzpostavili neko prepričanje o produktu / storitvi, pa so potrebne izkušnje vaših uporabnikov, ki bodo blagovno znamko zares ustvarile.

Ker verjamemo v nekaj več kot le v prodajo.

Ljudje se radi povezujemo z idejami in isto mislečimi osebami. V informacijsko preplavljenem digitalnem svetu je to še toliko bolj pomembno, kajti uporabniki ne izbirajo več med produkti, temveč med idejo/skupnostjo za čim ta produkt stoji. Kdo pa ne bi rad podpiral ideje, ki bi spreminjala svet?

Strast, lojalnost in konkurenčna prednost

Kadar izberemo produkt od ponudnika in smo z njim zadovoljni, postanemo ambasadorji. Ko se tej izkušnji pridruži velika večina drugih, nastane skupnost, h kateri ne moremo, da ne bi čutili pripadnosti. Pomislite na blagovne znamke avtomobilov 🙂

Ker zrcalimo v svet to, kaj nosimo v sebi

Nobena uspešna blagovna znamka nima plitvih korenin. Razvijati se začne interno, saj je vsak zaposlen ambasador, ki nosi poslanstvo podjetja v svet. Najbolj uspešne znamke imajo močne vrednote, jasno vizijo in pristno komunicirajo, kar predstavlja to, za čim podjetje stoji. 

Spreminjajmo svet

Nihče še ni spremenil sveta tako, da je bil enak kot drugi. Redki, ki so dovolj pogumni svoja prepričanja in mišljenje deliti v svet so tisti, ki ga zares spreminjajo. Tako kot je vsak človek unikaten, ima tudi vsako podjetje potencial spremeniti svojo “pokrajino”.

Celostna grafična podoba in spletna mesta​

Logotip, celostna grafična podoba ali pa spletna stran/trgovina ne oblikujejo blagovne znamke. To so le orodja, s katerimi želimo vplivati na to, kako nas naše stranke dojemajo. So pa to ključne točke, ki nam dajejo veliko priložnost!

Oddajte povpraševanje

Kontaktna oseba *
Podjetje/organizacija
Telefonska *
Email *
Vrsta projekta *
Vrsta projekta *
Povpraševanje

Naročniki so nas ocenili z:

5/5 - (6 votes)

Vprašanja in odgovori

Čas izdelave je odvisen od velikosti podjetja in zahtevnosti projekta. Povprečna projekt traja od 6 mesecev. 

Ob koncu razvoja boste prejeli dokumentacijo, ki vsebuje vse za upravljanje blagovne znamke. Projekt bomo zaključili z izobraževanjem tako, da boste tudi pripravljeni na prihodnje korake.

Naš odgovor je: Odvisno. Podjetjem v prvih letih njihovega delovanja nebi priporočali razvijati fiksne blagovne znamke saj se poslovanje, poslovni model in uspešnost le tega mnogo krat spremeni.

Za podjetja, ki pa širijo poslovanje na nova tržišča, lansirajo novo linijo produktov ali pa generalno delajo na podlagi preverjenih in stabilnih poslovnih modelov pa je za uspešen predor na tržišče smiseln razvoj blagovne znamke.

Brezplačno si prenesite priročnik: Iz 0 do uspeha: Priročnik razvoja digitalnega podjetja