Razvoj blagovne znamke
Oblikovanje močne kulture podjetja
Z jasnimi načeli pomagamo oblikovat interno/ eksterno kulturo
Unikatna pozicija na tržišču
Jasno vas razločimo od konkurence in vas predstavimo kot edinstveni
Povečevanje lojalnosti strank
Stranke raje nakupujejo v podjetju z katerim se povežejo
Povečanje prihodkov
Preko interne transformacije do večje dolgoročne profitabilnosti
Skupnosti Enlajf smo pomagali izgraditi odlično blagovno znamko

Raziskovanje podjetja, tržišča in strank
Pri razvoju vsake blagovne znamke sledimo pravilu 80% načrtovanje in 20% izvedba.
- Spoznavanje podjetja, ekip, delo in delovnih procesov
- Raziskava industrije in konkurence (lokalno in globalno)
- Raziskava in segmentiranje kupcev
- Oblikovanje kulture podjetja (notranje in zunanje)
- Pozicioniranje na tržišču
- Razvoj vizualne in verbalne komunikacije
- Delavnice o upravljanju blagovne znamke in dokumentacija
Informacije, ki jih je vredno vedeti o razvoju blagovnih znamk
Blagovne znamke so narejene zato, da se povezujejo z ljudmi.
Blagovna znamka obstaja le v mislih uporabnikov. Da bi pa vzpostavili neko prepričanje o produktu / storitvi, pa so potrebne izkušnje vaših uporabnikov, ki bodo blagovno znamko zares ustvarile.
Ker verjamemo v nekaj več kot le v prodajo.
Ljudje se radi povezujemo z idejami in isto mislečimi osebami. V informacijsko preplavljenem digitalnem svetu je to še toliko bolj pomembno, kajti uporabniki ne izbirajo več med produkti, temveč med idejo/skupnostjo za čim ta produkt stoji. Kdo pa ne bi rad podpiral ideje, ki bi spreminjala svet?
Strast, lojalnost in konkurenčna prednost
Kadar izberemo produkt od ponudnika in smo z njim zadovoljni, postanemo ambasadorji. Ko se tej izkušnji pridruži velika večina drugih, nastane skupnost, h kateri ne moremo, da ne bi čutili pripadnosti. Pomislite na blagovne znamke avtomobilov 🙂
Ker zrcalimo v svet to, kaj nosimo v sebi
Nobena uspešna blagovna znamka nima plitvih korenin. Razvijati se začne interno, saj je vsak zaposlen ambasador, ki nosi poslanstvo podjetja v svet. Najbolj uspešne znamke imajo močne vrednote, jasno vizijo in pristno komunicirajo, kar predstavlja to, za čim podjetje stoji.
Spreminjajmo svet
Nihče še ni spremenil sveta tako, da je bil enak kot drugi. Redki, ki so dovolj pogumni svoja prepričanja in mišljenje deliti v svet so tisti, ki ga zares spreminjajo. Tako kot je vsak človek unikaten, ima tudi vsako podjetje potencial spremeniti svojo “pokrajino”.
Celostna grafična podoba in spletna mesta
Logotip, celostna grafična podoba ali pa spletna stran/trgovina ne oblikujejo blagovne znamke. To so le orodja, s katerimi želimo vplivati na to, kako nas naše stranke dojemajo. So pa to ključne točke, ki nam dajejo veliko priložnost!
Naročniki so nas ocenili z:
Vprašanja in odgovori
Čas izdelave je odvisen od velikosti podjetja in zahtevnosti projekta. Povprečna projekt traja od 6 mesecev.
Ob koncu razvoja boste prejeli dokumentacijo, ki vsebuje vse za upravljanje blagovne znamke. Projekt bomo zaključili z izobraževanjem tako, da boste tudi pripravljeni na prihodnje korake.
Naš odgovor je: Odvisno. Podjetjem v prvih letih njihovega delovanja nebi priporočali razvijati fiksne blagovne znamke saj se poslovanje, poslovni model in uspešnost le tega mnogo krat spremeni.
Za podjetja, ki pa širijo poslovanje na nova tržišča, lansirajo novo linijo produktov ali pa generalno delajo na podlagi preverjenih in stabilnih poslovnih modelov pa je za uspešen predor na tržišče smiseln razvoj blagovne znamke.