Oglaševanje na družbenih omrežjih

Dosegajte svoje kupce tam kjer se nahajajo. Oglaševanje preko družbenih omrežij je visoko profitabilno in veliko krat prinaša višje rezultate kot pri drugih načinih oglaševanja.

Oglaševanje med omrežji

Oglase prikazujemo preko različnih družbenih omrežij

Natančno ciljanje kupcev

Natančno lahko določimo komu bomo prikazovali oglase

Grafično oblikovano

Za višje rezultate oblikujemo vpadljive in zanimive oglase

Ponovno trženje

Obiskovalce vaše strani bomo ponovno nagovorili na d.o.

colleagues office talking with each other using computer 2.1

Povežimo se in oglašujmo na družbenih omrežjih

Oddajte povpraševanje in poklepetajmo

oglasevanje na druzbenih omrezjih meta oglasevanje

Oglaševanje na družbenih omrežjih Meta

Meta platforma ponuja oglaševanje na dveh največjih družbenih omrežjih facebook ikona Facebook in instagram ikona Instagram. 

Preko globokega sistema za ciljanje demografskih podatkov, vedenskih vzorcev in interesov omogoča natančno prikazovanje oglasov uporabnikom, ki so nam najbolj relevantni.

LikedIn oglaševanje za podjetja

Z večjim fokusom na poslovnem povezovanju je LikedIn platforma, ki ponuja velike priložnosti B2B prodaje in povezovanja podjetij.

oglasevanje na druzbenih omrezjih
Kaj sestavlja poslovno strategijo

Pogosta vprašanja

Oglaševanje je kri vsakega podjetja a vložek je od podjetja do podjetja drugačen. V prvem koraku je odvisen od celovnega razreda produkta, konkurence in koliko ste sami pripravljeni investirati v povečevanje prodaje. 

Dobro pravilo je 10-20% zaslužka. Čez palec bi pa rekli, da se podjetja odločajo za začetek vložiti od 250 – 1.500€.

Vložek je pa smiselno povečevati do točke, kjer je vidimo še pozitiven ROI.

Cena klika ali t.i. CPC je odvisna od mnogih faktorjev kot so: konkurenca, kakovost oglasa in stopnje optimizacije.

Če vzamemo v merilo vse industrije se povprečen CPC giba med 1,5 – 9 €.

Skozi oglaševanje izbiramo izraze in kanale, ki privabijo uporabnike, ki bodo najverjetneje opravili nakup. Te oglase po mesecih vedno bolj optimiziramo tako, da kliki stanejo manj. 

Vzporedno pa iščemo nove prijeme kako privabiti idealne uporabnike.

Naročniki so nas ocenili z:

Ni ocene
Brezplačno si prenesite priročnik: Iz 0 do uspeha: Priročnik razvoja digitalnega podjetja