Avtor prispevka: 

Meta opis (Meta description), kaj je in kaj je potrebno vedeti za dobro optimizacijo?

Kazalo vsebine
Brezplačni seznam
Prenesite si zemljevid digitalnega uspeha in sledite korakom.
Shrani na:
Meta opis za SEO optimizacijo.

Meta opis za več ogledanosti in branost! V tokratnem vodiču vas peljemo skozi pravilno oblikovan in spisan opis. Le ta je del vsakega strukturiranega SERP-a in uporabniške izkušnje. Boljše napisan opis- globlji opis- doprinese več klikov na vašo stran.

Poglejte tudi prispevke: Predstavitev podjetja z Google my Business, SEO optimizacija spletne trgovine, Kako izboljšati hitrost spletne strani, ki vam bodo pomagali pri boljši optimizaciji spletnih mest.

Kaj je meta opis?

Je povzetek vaše vsebine, ki se pojavi pod title naslovom na strani googlovih zadetkov. Ta del se v večini primerov uporablja kot kratek povzetek in nagovor za uporabnike.

Podrobneje rečeno kaj je meta opis, bi rekli tako: je html oznaka, ki se v večini primerov vključi v glavo (header):

In kaj moramo vedeti za optimizacijo?

Čeprav je meta opis lahko dolg kolikor želite, bo Google v večini prikazoval le dolžino med 150 – 160 črk. Zato je priporočljiva dolžina od 130-150 črk na opis.

Pomoč?
Bi želeli svojo spletno mesto uvrstiti višje
na Googlovi strani zadetkov?
Pomoč?
Bi želeli svojo spletno mesto uvrstiti višje
na Googlovi strani zadetkov?
vid pomoc distant 1.3
Pomoč?
Bi želeli svojo spletno mesto uvrstiti višje
na Googlovi strani zadetkov?

Spoznanje in protip

Dobra praksa je, da v meta opisu na kratko povzamemo vsebino strani in uporabnika nagovorimo s privlačnim nagovorom ali ponudbo. Kar bo privedlo do tega, da bo z zanimanjem kliknil ravno vaš Serp (v kolikor vas zanima več o serpu, si preberite članek Optimizacija teksta za SERP.) v brskalniku in prebral ravno VAŠO objavo!

PROTIP: uporabniki veliko krat naredijo konverzijo, kadar jim je rečeno (preverite ponudbo, zagotovite si svojo, preberite več,ipd..)

Naš nasvet za pisanje!

Pišite kar se da pogovorno in jih nagovorite na poosebljen način, katerega bo vaša ciljna skupina razumela. Upoštevajte dejstvo, da uporabniki nimajo radi vsiljivih vsebin.

Pišite unikatne opise za strani vašega spletnega mesta. Ker različne stvari govorijo o različnih vsebinah, bo uporabnikom večjega pomena, da vsako stran predstavite na svoj način.

V opis vključite glavno ključno besedo in njene sopomenke (sinonime). Čeprav meta opis ni faktor za uvrstitev, bodo uporabniki dobili občutek, da je vsebina vaše povezave relevantna njihovemu iskanju.

Opis meta pišete za ljudi, ne za iskalnike.

Vam je bila vsebina v pomoč? Ocenite nas

5/5 - (2 votes)
Brezplačno si prenesite priročnik: Iz 0 do uspeha: Priročnik razvoja digitalnega podjetja