5 razlogov, zakaj je dobro imeti blog na spletni strani
Imate uspešno spletno stran/ trgovino, kateri manjka publika in splošen obisk? Ali…
Meta opis za več ogledanosti in branost! V tokratnem vodiču vas peljemo skozi pravilno oblikovan in spisan opis. Le ta je del vsakega strukturiranega SERP-a in uporabniške izkušnje. Boljše napisan opis- globlji opis- doprinese več klikov na vašo stran.
Je povzetek vaše vsebine, ki se pojavi pod title naslovom na strani googlovih zadetkov. Ta del se v večini primerov uporablja kot kratek povzetek in nagovor za uporabnike.
Podrobneje rečeno kaj je meta opis, bi rekli tako: je html oznaka, ki se v večini primerov vključi v glavo (header):
<head>
<meta name=”description”contetnt=”Primer meta opisa, ki se bo kazal v google iskalniku.”>
</head>
Čeprav je meta opis lahko dolg kolikor želite, bo Google v večini prikazoval le dolžino med 150 – 160 črk. Zato je priporočljiva dolžina od 130-150 črk na opis.
Dobra praksa je, da v meta opisu na kratko povzamemo vsebino strani in uporabnika nagovorimo s privlačnim nagovorom ali ponudbo. Kar bo privedlo do tega, da bo z zanimanjem kliknil ravno vaš Serp (v kolikor vas zanima več o serpu, si preberite članek Optimizacija teksta za SERP.) v brskalniku in prebral ravno VAŠO objavo!
PROTIP: uporabniki veliko krat naredijo konverzijo, kadar jim je rečeno (preverite ponudbo, zagotovite si svojo, preberite več,ipd..)
Z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja. Pustite nam sporočilo ali pa nas pokličite in vam bomo z veseljem pomagali .
Če bi želeli dodatne informacije in nasvete za samo SEO optimizacijo in podroben opis meta opisov, si poglejte naš vodič za optimizacijo spletne strani in vse kar spada zraven.
V kolikor pa bi potrebovali še kakšno pomoč ali še imate kakšno vprašanje pa bomo več kot veseli vašega klica ali email sporočila na info@indistant.com.
V kolikor vam je bila vsebina všeč, nam lahko pustite oceno.
Hvala za podporo!!! :)
V tem vodiču se dotaknemo pomena SERP-a, zakaj je dobro…
Najboljše knjige za vsakogar! Vsaka ustvarjalna ali poslovna oseba se…
HTML oznake oz. Headings so pomemben faktor za on-side optimizacijo.…
Predstavitev podjetja je pomemben faktor za poslovanje preko spleta. Sam…