Meta opis (Meta description), kaj je in kaj je potrebno vedeti za dobro optimizacijo?

Meta opis je html oznaka, katera uporabnikom nudi malo globlji vpogled v vsebino vaše strani. Dobro spisan Meta opis pomeni več potencialnih uporabnikov na vašo spletno stran. Ter prav tako odlično uporabniško izkušnjo (UX), kar pa posledično zviša CTR (clic through rate) uporabnikov.
Meta opis- meta description
Kazalo vsebine

Meta opis za več ogledanosti in branost! V tokratnem vodiču vas peljemo skozi pravilno oblikovan in spisan opis. Le ta je del vsakega strukturiranega SERP-a in uporabniške izkušnje. Boljše napisan opis- globlji opis- doprinese več klikov na vašo stran.

Kaj je meta opis?

Je povzetek vaše vsebine, ki se pojavi pod title naslovom na strani googlovih zadetkov. Ta del se v večini primerov uporablja kot kratek povzetek in nagovor za uporabnike.

Podrobneje rečeno kaj je meta opis, bi rekli tako:  je html oznaka, ki se v večini primerov vključi v glavo (header):

<head>
<meta name=”description”contetnt=”Primer meta opisa, ki se bo kazal v google iskalniku.”>
</head>

In kaj moramo vedeti za optimizacijo?

Čeprav je meta opis lahko dolg kolikor želite, bo Google v večini prikazoval le dolžino med 150 – 160 črk. Zato je priporočljiva dolžina od 130-150 črk na opis.

V videu si bomo pogledali, zakaj je opis tako pomemben in kako ga spisati!

Spoznanje in protip

Dobra praksa je, da v meta opisu na kratko povzamemo vsebino strani in uporabnika nagovorimo s privlačnim nagovorom ali ponudbo. Kar bo privedlo do tega, da bo z zanimanjem kliknil ravno vaš Serp (v kolikor vas zanima več o serpu, si preberite članek Optimizacija teksta za SERP.) v brskalniku in prebral ravno VAŠO objavo!

PROTIP: uporabniki veliko krat naredijo konverzijo, kadar jim je rečeno (preverite ponudbo, zagotovite si svojo, preberite več,ipd..)

Naš nasvet za pisanje!

  • Pišite kar se da pogovorno in jih nagovorite na poosebljen način, katerega bo vaša ciljna skupina razumela. Upoštevajte dejstvo, da uporabniki nimajo radi vsiljivih vsebin.
  • Pišite unikatne opise za strani vašega spletnega mesta. Ker različne stvari govorijo o različnih vsebinah, bo uporabnikom večjega pomena, da vsako stran predstavite na svoj način.
  • V opis vključite glavno ključno besedo in njene sopomenke (sinonime). Čeprav meta opis ni faktor za uvrstitev, bodo uporabniki dobili občutek, da je vsebina vaše povezave relevantna njihovemu iskanju.
  • Opis meta pišete za ljudi, ne za iskalnike.
Potrebujete 
pomoč 
posvet 
nasvet 
?

Z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja. Pustite nam sporočilo ali pa nas pokličite in vam bomo z veseljem pomagali .

Če bi želeli dodatne informacije in nasvete za samo SEO optimizacijo in podroben opis meta opisov, si poglejte naš vodič za optimizacijo spletne strani in vse kar spada zraven.

V kolikor pa bi potrebovali še kakšno pomoč ali še imate kakšno vprašanje pa bomo več kot veseli vašega klica ali email sporočila na info@indistant.com.

Uspešno oddano

Prijavili ste se na svetovanje.

Bodite pozorni na potrditveni mail od administratorja, kjer boste prejeli še nekaj dodatnih informacij.