Poslovne vizitke so mnogo krat prvi korak do novih spoznanj, sklepanja poslov in tesnejših stikov z drugimi podjetniki ali fizičnimi osebami. Poslovna vizitka naj bo odmevna, naj govori zgodbo vašega podjetja in naj bo zapomnljiva.
Zakaj je dobro imeti poslovne vizitke?
Poslovne vizitke so tako prodajni kot tudi predstavitveni material vašega podjetja kateri lahko pripeljejo nove poslovne priložnosti. Dobro jih je imeti zeraj s seboj, saj nikoli ne vemo kje bomo srečali osebo, ki bo odprla naslednja vrata uspeha ali pa dolgoročnega sodelovanja.
Kaj je cilj poslovne vizitke?
V osnovi poslovne vizitke služijo za predajo ključnih informacij. Morda jo bo oseba založila v kak žep, predal ali kup drugih vizitk. V kolikor ste pa naredili dober prvi vtis in se bo pri osebi porodila potreba po vaši storitvi/ produktu pa bo tudi izpolnila svoj namen. Včasih preteče veliko časa, da potencialni kupec postane vaš dejanski kupec zato ne smemo nikakor podceniti moč poslovne vizitke.
Ker se vizitke v večini primerov založijo ali pristanejo v predalu z kupom drugih papirjev je izrednega pomena, da pritegnejo pozornost, so dobro oblikovane in imajo po možnosti kak unikaten detajl, ki jih razloči od ostalih kartic. Lahko je premium material, svetlečo linijo ali pa zaobljene robove.
Naš nasvet: Klujb želji po drugačnosti in izstopanju odsvetujemo vizitke ne-vsakdanjih oblik. Vizitke v obliki srčka se težko shranjujejo in hitro pristanejo v košu. Majhni dodatki, so pa več kot zaželeni.
Torej vizitko izročimo z namenom, da lahko oseba stopi z vami v stik kadar nastopi potreba po storitvi ali produktu.
Povzemimo 3 izzive, katere lahko izpostavimo:
- Se razlikovati od vseh vizitk,
-kako hitro lahko najdete vašo vizitko v kupu. - Izstopati od vizitk svojih konkurentov. Kako zanimiva/ unikatna je vaša vizitka v primerjavi z vizitko vašega konkurenta.
- Vizualna komunikacija pravilnih informacij:
Tudi kadar nosite premium vizitke z zlato obrobo je ključnega pomena, da na pogled/ občutek sledi vašemu delu/ industriji. Igriva in barvita vizitka odvetnika bo težko potisnila uporabnika k klicu.
Kaj mora poslovna vizitka komunicirati?
- Naravo dejavnosti (npr. fotograf, mehanik, slikar),
- vzdušje poslovanja (razgibano, profesionalno, elegantno..),
- vrednote podjetja (profesionalnost, kreativnost, zanesljivost, ekološko…).
Orodja s katetimi lahko vzpovstavite pravilno kounikacijo so: hirarhija, pisave, barve, material, oblika, občutek in splošni izgled.
Kako mora biti zasnovana, da izstopa?
Če želimo, da naša vizitka izstopa in je drugačna od drugih vizitk, lahko to naredimo na različne načine:
- Drugačnost v obliki
Vizitka je lahko ne vsakdanje oblike: pravokotne, okrogle, trikotne itd. oblike. Kot rečeno lahko tukaj nastane problem, saj se težko shranjujejo. Ne moremo jih shraniti v režo v denarnici; nerodno presegajo prostor za shranjevanje, se hitro zmučkajo ipd.
Zato so bol priporočljivi izrezi izbrane oblike, ki razlikujejo vizitko od drugih a ne spremenijo osnovne oblike. Vizitke lahko imajo tudi vreznine, katere skupaj s kreativnim oblikovanje, lahko delujejo močno udarne. - Plastifikacija;
Kadar se pogovarjamo oplastifikaciji, ne mislimo na le plastično prevleko. Največkrat izbiramo naslednje tipe plastifikacij: Mat, sijaj ali pa soft touch. Vsaka plastifikacija ima svojo značilnost otipa in daje vizitki premium občutek – občutek višje kakovosti. Prav tako ščiti vizitke pred uničenjem kar je velika prednost. - Uporaba različnih materialov;
Uporabljamo jih tudi v kombinaciji z dizanjnom, kadar želimo še dodatno vzpodbuditi kak koncept. Primer “Okolju prijazno” (recikliran papir in lepenka); “Premium” (pvc), ipd. - Barve
Tukaj moramo biti pazljivi, da so v sklopu CGP in srategije podjetja. Odlično je tudi, če se robovi vizitke obarvajo, saj bodo uporabniku v kupu vseh vizitk, vidno izstopale.
Vse to bo dalo vaši vizitki unikaten in poseben videz s katerim boste izstopali od vaših konkurentov.
Katere informacije naj poslovna vizitka vsebuje?
Na poslovni vizitki je priporočljivo imeti podatke kot so:
- Naziv podjetja;
- Ime in priimek kontaktne osebe ter njen naziv (ni pogoj);
- Naslov;
- Kontaktne informacije (e-mail, telefonska številka, spletna stran);
- Davčna številka in/ali trr (v kolikor je smiselno za vaše kupce jih lahko vključite).
++ Kot dodatek nekateri vključijo prav tako uporabniška imena družbenih omrežij.
Kaj pridobimo z dobro zasnovano in oblikovano poslovno vizitko?
Z kakovostnimi vizitkami boste zagotovo pustili tudi dober vtis pri osebi katero ste ravno spoznali. Tudi kadar bo oseba pozabila vaš pogovor bo ob pogledu vaše vizitke zagotovo povezala kakovost vizitke z vašo storitvami/ produkti.
Vizitka se bo enostavno hranila in bo tudi ob potrebi hitro najdena. V kolikor se bo znajdla v kupu z vašimi konkurenti pa vas bo hitro zagovarjala z njenim izgledom in občutkom. Vizitke so majhen vpogled v vaše poslovanje zato poskrbite, da bodo takšni, kot bi si jih želeli.