Izgled poslovne vizitke- iz oči oblikovalca

Avtor prispevka: 

Kazalo vsebine
Brezplačni seznam
Prenesite si zemljevid digitalnega uspeha in sledite korakom.

Poslovne vizitke so mnogo krat prvi korak do novih spoznanj, sklepanja poslov in tesnejših stikov z drugimi podjetniki ali fizičnimi osebami. Poslovna vizitka naj bo odmevna, naj govori zgodbo vašega podjetja in naj bo zapomnljiva.

Storitev
Potrebujete profesionalno oblikovanje poslovne vizitke s katerimi se boste lahko odlično predstavili?

Zakaj je dobro imeti poslovno vizitko?

Poslovne vizitke so lahko prodajni, informativni ali spoznavni material, preko katerega z lahkoto navežete stik in ali nova prijateljstva. Dobro jo je vedno imeti s seboj, saj nikoli ne veš kje boš srečal osebo, ki bi bila primerna stranka, s katero ali za katero boste v prihodnosti delali ali sodelovali.

Kaj je cilj poslovne vizitke?

V osnovi poslovne vizitke služijo za predajo ključnih informacij. Uporabimo jo ob srečanju, kadar se dve poznani/ ne poznani osebi srečata. Ob menjavi vizitke dobi v tistem trenutku prejemnik izjemno pomembne prve podatke podjetja / blagovne znamke.

Kakšen je izgled? Kakšen občutek dobimo ob pogledu na vizitko? Kakšna je vizitka na otip?

Daš jo z namenom, da ko bo nastopila potreba po storitvi ali produktu, bo prejemnik z lahkoto našel vaše podjetje v kupu vizitk, katere je hranil.

Možnost je, da ima v tem kupu tudi druge ponudnike, konkurente iste storitve ali dejavnosti.

Povzemimo 3 probleme, katere lahko izpostavimo:

  1. Se diferencirat (izstopati) od vseh vizitk,
    -kako hitro najde vašo vizitko v kupu.
  2. Izstopati od vizitk svojih konkurentov
  3. Vizualna komunikacija pravilnih informacij:
    To je občutek, ki ga uporabnik dobi v trenutku, ko analizira vizitko. V kolikor podjetje že ima celostno podobo (CGP) je nujno, da je tudi vizitka oblikovana po smernicah le te.


Vizitka mora komunicirati:

    • Naravo dejavnosti (npr. fotograf, mehanik, slikar),
    • vzdušje poslovanja (razgibano, profesionalno, elegantno..),
    • vrednote podjetja (profesionalnost, kreativnost, drugačnost, eko…).
Cilj poslovne vizitke.

Kako mora biti zasnovana, da izstopa?

Če želimo, da naša vizitka izstopa in je drugačna od drugih vizitk, lahko to naredimo na različne načine:

  1. Uporabimo različne oblike
    vizitka je lahko ne vsakdanje oblike: pravokotne, okrogle, trikotne oblike tukaj lahko nastane problem, saj se težko shranjujejo, zlagajo, ipd.) zato so bol priporočljivi izrezi izbrane oblike, ki diferencirajo a ne spremenijo osnovne oblike. Vizitke lahko imajo tudi vreznine, katere skupaj s kreativnim oblikovanje, lahko delujejo močno udarne.;
  2. Plastifikacija;
    kadar se pogovarjamo oplastifikaciji, ne mislimo na le plastično prevleko. Največkrat so v uporabi te plastifikacije: -mat, sijaj, soft touch. Vsaka plastifikacija ima svojo značilnost otipa in daje vizitki nekoliko premium občutek – občutek višje kakovosti. Prav tako ščiti vizitke pred uničenjem.
  3. Uporaba različnih materialov;
    uporabljamo jih tudi v kombinaciji z dizanjnom, kadar želimo še dodatno vzpodbuditi kak koncept: npr. recikliranja (recikliran papir in lepenka), profesionalnost (pvc), ipd.
  4. Barve
    – tukaj moramo biti pazljivi da so v sklopu CGP in srategije podjetja. Odlično je tudi, če se robovi vizitke obarvajo, saj bodo uporabniku v kupu vseh vizitk, vidno izstopale. 

Vse to bo dalo vaši vizitki unikaten in poseben videz, s katerim boste izstopali od večine.

Izstopajte s svojo poslovno vizitko.

Kaj naj poslovna vizitka vsebuje?

Na poslovni vizitki je priporočljivo imeti podatke kot so:

  1. Ime podjetja,
  2. ime in priimek kontaktne osebe ter njen naziv,
  3. naslov,
  4. kontaktne informacije (e-mail, telefonska številka, spletna stran.)

++ Kot dodatek nekateri vključijo prav tako uporabniška imena družbenih omrežij.

Poslovne vizitke in informacije na njej.

Kaj dobimo s pravilno komunikacijo?

Če upoštevate zgoraj spisane informacije, lahko vsekakor pričakujete dober odziv in hitro prepoznavnost vašega podjetja / blagovne znamke. 

V kolikor bi želeli, da vam pri samem postopku in izdelavi pomagamo, nas z veseljem kontaktirajte. 

Vam je bila vsebina v pomoč? Ocenite nas

5/5 - (1 vote)
Brezplačno si prenesite priročnik: Iz 0 do uspeha: Priročnik razvoja digitalnega podjetja