Najboljše knjige za vsakogar!
Vsaka ustvarjalna ali poslovna oseba se razvija in raste. Zato smo za vas pripravili najboljše knjige, ki so nam pomagale rasti, se razvijat in piliti naše procese oblikovanja, načrtovanja, izdelovanja in poslovanja.
Podprite nas 🙂
Trudimo se graditi skupnost v katerem lahko rastemo, se razvijamo in se učimo novih znanj. V kolikor so vam naše vsebine v pomoč in bi nas želeli podpret, lahko to storite z nakupom knjig preko spodnje povezave.
Cena knjig nebo nič dražja, mi pa bomo prejeli majhno provizijo od vašega nakupa.
Affiliate link: Book depository.
Najboljše knjige za: Grafično oblikovanje, design in branding
Autor: Marty Neumeier
Vrsta informacij: Napredna
Oznake: blagovne znamke, branding, strategija
THE BRAND GAP je prva knjiga, ki je predstavila enotno teorijo oblikovanja blagovnih znamk. Medtem ko večina knjig o trženju znamk temelji na strateškem ali ustvarjalnem pristopu, ta knjiga prikazuje, kako se lahko oba načina razmišljanja združita, da bi ustvarili “karizmatično blagovno znamko” blagovno znamko, za katero stranke menijo, da je bistvenega pomena za njihovo življenje. V zabavnem dvournem branju boste izvedeli:
- Nova definicija blagovne znamke
- pet bistvenih disciplin oblikovanja blagovne znamke
- kako blagovna znamka spreminja dinamiko konkurence
- tri najmočnejša vprašanja o kateri koli znamki
- zakaj je sodelovanje ključno za oblikovanje blagovne znamke
- kako dizajn določa izkušnjo stranke
- kako hitro in poceni preizkusiti koncepte blagovne znamke
- pomembnost upravljanja blagovnih znamk od znotraj
- Slovar znamke z 220 besedami
Autorji: Anoki Casey, David Dabner in Sheena Calvert
Vrsta informacij: Osnovna
Oznake: grafično oblikovanje
Priročnik za grafične oblikovalce. V knjigi so podrobno opisane osnovnih načel grafičnega oblikovanja. Priporočamo osebam, ki se ravno kar podajajo v svet oblikovanja.
Autor: Timothy Samara
Vrsta informacij: Napredna
Oznake: Tipografija
Novost v knjigi s trdimi platnicami omogoča, da je Typography Workbook naenkrat napotnica za oblikovalce o vseh vidikih tipa. Knjiga je del praktične in navdihujoče delovne zvezke Rockport, ki pokriva vsa temeljna področja poslovanja grafičnega oblikovanja. Ta knjiga predstavlja obilico informacij o vrsti – temeljni kamen grafičnega oblikovanja – kratko in natančno, tako da lahko oblikovalci hitro in enostavno dobijo potrebne informacije.
Medtem ko so številne druge vrste knjig bodisi zelo tehnične bodisi na ogled predstavljene, ta knjiga ponuja ideje in navdih v več sto resničnih projektih, ki prikazujejo uspešno, dobro oblikovano uporabo. Knjiga ponuja tudi številne druge vsebine, vključno z izbiro pisav, velikosti in barv; vključuje besedilo in ilustracije; izogibanje pogostim napakam pri uporabi besedila; in pravila poučevanja, po katerih je treba živeti (in delati).
Autorji: Ellen Lupton
Vrsta informacij: Napredna
Oznake: tipografija
Razmišljanje s tipom je dokončno vodilo za uporabo tipografije v vizualni komunikaciji, od natisnjene strani do računalniškega zaslona. Ta popravljena izdaja vključuje osemindvajset osmih strani nove vsebine, vključno z najnovejšimi informacijami o slogovnih listih za tisk in splet, uporabo okrasnih in napisov, številkami za podloge in brez podloge, uporabo majhnih kapic in povečanih velikih črk, pa tudi. kot informacije o napisih, licenciranju pisav, mešanju tipk in ročnih črk. V knjigi vizualni primeri kažejo, kako biti iznajdljiv v sistemih tipografskih oblik – kakšna so pravila in kako jih prekršiti. Razmišljanje s tipom je knjiga tipa za vse: oblikovalce, pisce, urednike, študente in vse druge, ki delajo z besedami. Priljubljeni spletni spremljevalec Misli z vrsto (www.thinkingwithtype.com) je bil spremenjen, da odraža novo gradivo v drugi izdaji.
Autorja: Rick Williams in Julianne H. Newton
Vrsta informacij: Osnovna – napredna
Oznake: Vizualna komunikacija
Dobro zaokrožena izobrazba v 21. stoletju ne zahteva le verbalne in matematične spretnosti, temveč tudi sposobnost razlage, kritike, ustvarjanja in uporabe vizualne komunikacije na prefinjenih nivojih. V današnjem vizualnem svetu je zelo pomembno, da upoštevamo globoke učinke posnetkov na posameznike in skupnosti, v katerih živijo.
Vizualna komunikacija se osredotoča na gojenje vizualne in medijske pismenosti z vidika potrošnje in produkcije ter študente seznani z uporabo intuitivne inteligence v vizualnem kontekstu. Na svojem področju je inovativen in ponuja trden teoretični pregled najnaprednejšega razmišljanja in raziskav o vizualni komunikaciji, bralce pa uči, kako uporabiti teorijo za izboljšanje njihovega razumevanja in dela s podobami.
Ta knjiga je namenjena študentom na tečajih vizualne pismenosti in komunikacije. Uporablja se lahko tudi pri tečajih fotoreporterstva in drugih tečajih z vizualno komponento. Tudi posamezniki, ki jih zanima študij množičnih medijev, bodo knjigo našli kot vredno prebrati.
Autor: Jon Smith
Vrsta informacij: Osnovne
Oznake: Izdelava spletnih strani, UX, SEO
V knjigi Učinkovite spletne strani boste našli veliko zelo dobrih namigov in smernic za izdelavo spletnih strani. Na enostaven način boste prebrali DO in DONTS na spletnih straneh in trgovin, ki vam bodo veliko pomagale takoj po implementaciji.