Google oglaševanje

Oglaševanje na največjem iskalniku na svetu je nujen za uspeh vsakega podjetja, ki želi biti uspešno na spletu. Ljudje že iščejo vaše storitve/ produkte. Google pa omogoča, da vidijo vaše oglase prav ti ljudje.

Natančno ciljanje prikazov

Oglase prikazujemo primernim specifičnim osebam

Merljivost uspešnosti

Napredna analitika omogoča beleženje mnogih metrik

Sledenje po kanalih

Google omogoča prikaz oglasov skozi številne kanale in platforme

Takojšnji rezultati

Oglasi si začnejo prikazovati takoj ob začetku oglaševanja

colleagues office talking with each other using computer 2.1

Povežimo se in ustvarimo nekaj izjemnega

Oddajte povpraševanje in poklepetajmo

Brezplačno prejmite 350€ za oglaševanje
google oglasevanje iskalno

Google oglaševanje na iskalnem omrežju

Oglaševanje na strani Google strani zadetkov je osnovna oblika Google oglaševanja in hkrati visoko profitabilna.

Oglase prikazujemo ljudem, ki v Google vpišejo specifičen izraz kot je npr.: “zimske moške jakne” ali “najcenejši avtomehanik”.  

Oglaševanje na Google prikaznem omrežju

Oglasi bodo prikazani na straneh, ki so del Google omrežja (imajo prostor za Google oglas).

Prednosti takšnega oglaševanja je doseganje relevantnih uporabnikov katere ciljamo preko zanimanj, vedenja ali ključnih besed. Oglasi se prikazujejo na straneh, ki so povezane z vašo ponudbo. 

oglasevanje google prikazno omrezje
video oglasevanje na youtubu

Video oglaševanje

Video oglaševanje poteka preko Youtube posnetka, ki ga prikazujemo določenim uporabnikom na podlagi njihovih interesov – zanimanj, demografskih prodatkov in iskanja. 

Pogosta vprašanja

Oglaševanje je kri vsakega podjetja a vložek je od podjetja do podjetja drugačen. V prvem koraku je odvisen od celovnega razreda produkta, konkurence in koliko ste sami pripravljeni investirati v povečevanje prodaje. 

Dobro pravilo je 10-20% zaslužka. Čez palec bi pa rekli, da se podjetja odločajo za začetek vložiti od 200 – 1.500€.

Vložek je pa smiselno povečevati do točke, kjer je vidimo še pozitiven ROI.

Cena klika ali t.i. CPC je odvisna od mnogih faktorjev kot so: konkurenca, kakovost oglasa in stopnje optimizacije.

Če vzamemo v merilo vse industrije se povprečen CPC giba med 1,5 – 9 €.

Skozi oglaševanje izbiramo izraze in kanale, ki privabijo uporabnike, ki bodo najverjetneje opravili nakup. Te oglase po mesecih vedno bolj optimiziramo tako, da kliki stanejo manj. 

Vzporedno pa iščemo nove prijeme kako privabiti idealne uporabnike.

Ne, plačano oglaševanje ne vpliva direktno na organske uvrstitve vaših strani. 

Naročniki so nas ocenili z:

Ni ocene
Kaj sestavlja poslovno strategijo

Določila in pogoji za to ponudbo:

  1. Ponudba je na voljo samo do razdelitve sredstev.
  2. Ponudba je na voljo samo oglaševalcem, ki so novi uporabniki programa Google Ads in imajo naslov za izstavitev računa v Sloveniji. Ena promocijska koda na oglaševalca.
  3. Aktiviranje te ponudbe: Ob začetku oglaševanja bomo promocijo pripisali vašemu prvemu računu Google Ads. Promocijsko ponudbo uveljavimo v vašem prvem računu Google Ads, in sicer najpozneje 14 dni po prvem prikazu oglasa.
  4. Promocijska ponudba bo pripisana vašemu računu samo v primeru, če ste med postopkom prve prijave dodali profil za plačila in plačilno sredstvo.
  5. Če želite pridobiti dobroimetje za Google Ads: Po uveljavitvi promocijske ponudbe v računu Google Ads morajo vaše oglaševalske akcije ustvariti stroške v višini najmanj 350 EUR (brez morebitnih davkov ali pripadajočih provizij) v roku 60 dni. Zgolj plačilo v višini 350 EUR ne zadostuje. Evidentiranje stroškov oglaševanja, ki se prištevajo do vrednosti 350 EUR, se začne po uveljavitvi promocijske kode.
  6. Ko končate 5. korak in so opravljena vsa preverjanja glede primernosti, bo dobroimetje običajno v roku 35 dni pripisano vašemu računu pod razdelku »Povzetek obračunavanja« v računu Google Ads.
  7. Dobroimetje poteče 60 dni po dnevu, ko je bilo pripisano vašemu računu.
  8. Dobroimetje velja samo za prihodnje stroške oglaševanja. Dobroimetja ni mogoče uveljaviti za stroške, ki so nastali pred vnosom promocijske kode v račun Google Ads.
  9. Ko bo dobroimetje v vašem računu Google Ads porabljeno, ne boste prejeli obvestila, morebitni dodatni stroški oglaševanja pa vas bodo bremenili prek načina plačila, ki ste ga izbrali. Če ne želite nadaljevati oglaševanja, lahko oglaševalske akcije kadar koli zaustavite ali izbrišete.
  10. Google Ads mora uspešno bremeniti vaš račun, ki mora ostati v dobrem stanju, da boste izpolnjevali zahteve za uporabo dobroimetja.
  11. Google Ireland Limited si pridržuje pravico do odstranitve promocijske ponudbe iz vašega računa, če neko plačilo ni bilo uspešno izvedeno, če je bila ponudba uveljavljena pomotoma, če kršite te pogoje ali če vaš račun kako drugače ni v dobrem stanju. Če je bilo v takih primerih promocijsko dobroimetje že odobreno, si Google Ireland Limited pridržuje pravico do razveljavitve tega dobroimetja.
  12. Celotna določila in pogoje lahko preberete tukaj.
Brezplačno si prenesite priročnik: Iz 0 do uspeha: Priročnik razvoja digitalnega podjetja