Google oglaševanje
Oglaševanje na največjem iskalniku na svetu je nujen za uspeh vsakega podjetja, ki želi biti uspešno na spletu. Ljudje že iščejo vaše storitve/ produkte. Google pa omogoča, da vidijo vaše oglase prav ti ljudje.
Natančno ciljanje prikazov
Oglase prikazujemo primernim specifičnim osebam
Merljivost uspešnosti
Napredna analitika omogoča beleženje mnogih metrik
Sledenje po kanalih
Google omogoča prikaz oglasov skozi številne kanale in platforme
Takojšnji rezultati
Oglasi si začnejo prikazovati takoj ob začetku oglaševanja
Google oglaševanje na iskalnem omrežju
Oglaševanje na strani Google strani zadetkov je osnovna oblika Google oglaševanja in hkrati visoko profitabilna.
Oglase prikazujemo ljudem, ki v Google vpišejo specifičen izraz kot je npr.: “zimske moške jakne” ali “najcenejši avtomehanik”.
- PPC - Plačilo oglasa na klik
- Izjemen doseg oglasov
- Prikaz ljudem z namenom nakupa
- Nadzor nad porabo vložka
Oglaševanje na Google prikaznem omrežju
Oglasi bodo prikazani na straneh, ki so del Google omrežja (imajo prostor za Google oglas).
Prednosti takšnega oglaševanja je doseganje relevantnih uporabnikov katere ciljamo preko zanimanj, vedenja ali ključnih besed. Oglasi se prikazujejo na straneh, ki so povezane z vašo ponudbo.
- Doseganje širokega obsega uporabnikov
- Prikaz vpadljivo oblikovanih oglasov
- Odlično za znamčenje
- Marketing ponovnega trženja (Re-marketing)
Video oglaševanje
Video oglaševanje poteka preko Youtube posnetka, ki ga prikazujemo določenim uporabnikom na podlagi njihovih interesov – zanimanj, demografskih prodatkov in iskanja.
- PPC - Plačilo na klik
- Natančnost prikaza pravim uporabnikom
- Uporabniki se bolj povezujejo z videovsebino
- Pregledno beleženje uspešnosti
Pogosta vprašanja
Koliko sredstev je potrebno nameniti v oglaševanje?
Oglaševanje je kri vsakega podjetja a vložek je od podjetja do podjetja drugačen. V prvem koraku je odvisen od celovnega razreda produkta, konkurence in koliko ste sami pripravljeni investirati v povečevanje prodaje.
Dobro pravilo je 10-20% zaslužka. Čez palec bi pa rekli, da se podjetja odločajo za začetek vložiti od 200 – 1.500€.
Vložek je pa smiselno povečevati do točke, kjer je vidimo še pozitiven ROI.
Kako stane klik oglasa?
Cena klika ali t.i. CPC je odvisna od mnogih faktorjev kot so: konkurenca, kakovost oglasa in stopnje optimizacije.
Če vzamemo v merilo vse industrije se povprečen CPC giba med 1,5 – 9 €.
Skozi oglaševanje izbiramo izraze in kanale, ki privabijo uporabnike, ki bodo najverjetneje opravili nakup. Te oglase po mesecih vedno bolj optimiziramo tako, da kliki stanejo manj.
Vzporedno pa iščemo nove prijeme kako privabiti idealne uporabnike.
Vplivajo oglasi na organsko uvrstitev strani?
Ne, plačano oglaševanje ne vpliva direktno na organske uvrstitve vaših strani.
Naročniki so nas ocenili z: