Oblikovanje identitete Virum.si

Trgovec z moškimi modnimi dodatki najvišje kakovosti

Virum je priljubljena spletna moška modna trgovina, ki je svoja spletna vrata odprla leta 2016. Njihovo glavno vodilo je “narediti moškega ponovno modernega”. In prav iz tega razloga so se specializirali izključno na moške modne dodatke.

Kaj smo delali?
Načrtovanje in raziskava ključnih besed
25%
On-site SEO optimizacije
50%
Off-site SEO optimizacije
20%
Oblikovanje in izdelava spletne trgovine Virum.si

Pri oblikovanju celostne podobe za spletno trgovino Virum smo imeli cilj svojim uporabnikom komunicirati poslovno-eleganten slog trgovine in visoko stopnjo profesionalnosti.

Jasno mora biti takoj; skrbimo za vaš in naš ugled.

Cilj je bilo ustvarit podobo, ki bi uporabnikom na preprost način vzbujala zaupanje in hkrati resnost same trgovine. Logotip in drugi elementi morajo biti zasnovani na način, da se lahko aplicirajo na vse medije. Od zelo majhnih do jumbo in na vse različne materiale.

Proces izbire logotipa spletne trgovine Virum.

Naš pristop

Že od samega začetka smo začeli globoko raziskavo same industrije in se resnično podali v svet moške mode. Na tak način iščemo vizualne rešitve, ki so najbolj smiselne za samo trgovino kot tudi za končne uporabnike. S tem procesom lahko začrtamo močne smernice in postavimo temelje, ki prestajajo preizkus časa ne glede na modo ali trende.

Na samem začetku raziskovanja je bilo takoj jasno, da nas bodo skozi proces spremljali globoki modri odtenki in ostre geometrične linije. Radi bi ustvarili visoko kontrastne vizualne, ki bodo takoj vodile oko skozi elemente. Pri izbiri pisav smo sledili modernim in geometričnim oblikam in cilju ustvariti eleganten občutek.

Po temeljiti raziskavi smo se odločili za barvno shemo #Elegantne temno modre v kombinaciji z #Metalic Gold rumene. Ta kombinacija odlično zrcali temeljne vrednote znamke kot so: eleganca, poslovnost in profesionalnost. Na tak način bomo tudi v uporabnikih vzbujali zaupanje do same znamke.

 

Končne izbire

Tudi pri oblikovanju logotipa smo uporabili te dve barvi v razmerju 10:1. Iz obstoječega logotipa smo izvzeli prepoznavni znak VM, in ga predstavili s pisavo Butler v kvadratu modre. S to obliko smo prav tako prikazali strokovnost in profesionalnost. Znak se lahko aplicira v vseh velikostih in na vseh materialih. Je preprost in hitro zapomljiv.