What you see is what you get

Celostna grafična podoba podjetja

Celostna grafična podoba podjetja ali CGP podjetja je močno marketinško orodje za vsako resno podjetje. Z celostno podobo se lahko hitreje povezujemo z našo ciljno skupino in vzpostavimo željeno komunikacijo, ki bo do prinašala ciljem podjetja. 

Posledično se bo začela oblikovati blagovna znamka, ki bo zrcalila vaše poslovne vrednote in poslovanje.

Definirajmo

Torej, kaj je celostna podoba podjetja?

Pridobitve

Prednosti oblikovanja celostne podobe

Sodelovanje

Korak v prihodnost

Torej, kaj je celostna podoba podjetja?

Celostna podoba podjetja je načrtovana vizualna komunikacija, ki se implementira na vse dele podjetja s katerimi uporabniki kot zaposleni pridejo v stik. Pod celostno podobo spadajo logotip, dopisni listi, promocijski material in druge tiskovine (in še seveda veliko več).

Prednosti oblikovanja celostne podobe

Celostna podoba je orodje za doseganje strateških ciljev podjetja. Z celostno podobo predstavimo podjetje tako, kot je zanjo najbolj smiselno. Tako se vzpovstavi ne verbalna komunikacija, ki dosti bolj efektivno nagovarja ciljne skupine.

Korak v prihodnost

Vsako podjetje pride do točke ko naredi korak v prihodnost. Z tem sta ozko povezana ugled in uspeh podjetja. Zato je celostna podoba smiselni naslednji korak. Stopite z nami v stik in pričnimo skupni projekt!

Google digitalno oglaševanje Maribor

Logotip podjetja

Oglaševanje na družbenih omrežjih Maribor

Oblikovanje tiskovin

SEO optimizacija spletnih strani in trgovin

Promocijski materiali

Celostni digitalni marketing podjetja Maribor

Spletno oblikovanje

01

Celostna podoba podjetja

01

Kot smo že omenili je celostna podoba načrtovana vizualna komunikacija, ki ozko sledi ciljem in viziji podjetja. Osnovni elementi celostne podobe so barve, pisave, grafike in slike, ki jih podjetje uporablja. In ko se oblikuje rdeča nit podjetja, sledi implementacija. 

Celostna podoba se lahko implementira skozi celotno paleto materialov. Najbolj osnovni so dokumenti podjetja (vizitke, dopisni listi, e-mail podpis, poslovna mapa ipd.). Sega pa seveda tudi v promocijske materiale (zloženke, letaki, transparenti, označevalne table ipd.). 

Postopek oblikovanja

02

Študija podjetja, konkurence, trendov in področja dela

Oblikujemo po principu 80% načrtovanje in 20% oblikovanje. 

Da lahko učinkovito oblikujemo celostno podobo, vas moramo spoznati. In to zelo dobro! Stopiti moramo v vaše čevlje in resnično razumeti, kdo ste, kaj so vaše vrednote in kdo so vaše stranke. 

03

Oblikovanje

Oblikovanje poteka kreativno. Torej iščemo oblike, teksture in grafike, ki bodo komunicirale prava sporočila. Ali je to občutek elegance, narave ali pa morda bolj igrivo. Preko oblik vzbujamo empatijo v vaši ciljni skupini. 

04

Implementacija

Ko smo oblikovali rdečo nit, začnemo z implementacijo. Oblikovati začnemo vizitke, štempiljko, poslovno mapo in vse druge materiale za katere smo se dogovorili. Vse se oblikuje v enakem slogu.

Pišite nam

Pustite nam povpraševanje.

Pokličite nas

+386 40 535 586