Avtor prispevka: 

Html oznake H: Optimizacija naslovov za SEO

Kazalo vsebine
Brezplačni seznam
Prenesite si zemljevid digitalnega uspeha in sledite korakom.
Shrani na:

Ko se pogovarjamo o optimizaciji spletne strani, so heading html oznake (H1, H2, H3..) klasični kliše. Vseeno so definitivno eni izmed pomembnih faktorjev pri on-site optimizaciji.

Zraven vsebine dajejo iskalnikom globlji vpogled v vsebino strani. Dajejo jim tudi kontekst in naravo vsebine na spletnem mestu.

Kaj pa so naslovi- Headings (html oznake)?

Headings naslovi ali tagi so oznake, ki so označene od 1 do 6 po pomembnosti – kar pomeni, da je 1 najvišja (in tudi največja) ter 6 najnižja (najmanjša velikost) oznaka.

Struktura naslovov:

<body>

<h1>Glavni naslov</h1>

<h2>Podnaslov</h2>

</body>

Kaj je funkcija naslovov (HTML oznak)?

Funkcija headings html oznak je strukturirati vsebino tako, da je uporabnikom takoj jasno, kaj spada k čemu ter da razčleni vsebino na smiselne odseke. S tem dvignemo uporabniško izkušnjo, berljivost, splošno estetiko ter lažjo navigacijo.

Ker je namen teh heading značk razčlenitev vsebine, je tudi izgled vsake največkrat vizualno različen.

Primer:
glavni naslov (H1) je bistveno večji kot naslov poglavja (H2). Ta je večji kot naslov seznama v tisti kategoriji (H5).

Dobra praksa je:

  • H1 kot glavni naslov vsebine;
  • H2 kot poglavje (podobno kot v knjigi);
    Podnaslovi pod veličino od
  • H3- H6 in se vrstijo po hierarhiji (razvrstitev po položaju, funkcijah, pomembnosti).

“Ljudje ne beremo besedo po besedo ampak najprej preskeniramo celoten članek. Oko ustavljajo najbolj izraziti in privlačni deli, katerim dajemo prednost naše pozornosti. “

[Naslovi in ponaslovi-headings html oznake]

Kadar uporabnika naslovi in vizualni elementi/ struktura privabijo, je velika verjetnost, da bodo prebrali celoten članek. Zato je zelo pomembno, da pišemo naslove kar se da privlačno.

Za konec pa še naš nasvet, za pisanje naslovov:

  • Uporabljaj Heading html oznake za smiselno razčlenitev vsebine;
  • V glavnem naslovu (H1) nujno uporabite izbrano ključno besedo (in njene sinonime) na način ki je smiseln in privlačen.
  • Primarne in sekundarne ključne besede uporabljajte na višjih oznakah (H1, H2, H3), s tem boste iskalnikom in vašim uporabnikom jasno komunicirali namen in naravo vaše vsebine.
  • V naslovih uporabite long-tail (dolge naslove) variacije vaše ključne besede, za dodatne uvrstitve v googlu.
  • Uporabite le en H1 (ker je glavni naslov le eden.)
  • Bodite kreativni in izvirni z vašimi naslovi.
  • Pišite za ljudi, ne spletne iskalnike. Kadar bodo vaši uporabniški signali pozitivni, bo tudi google vašo stran in vsebine uvrščal višje.

Če vas zanima, kako najbolje spisati heading naslove, meta opise in splošno besedilo, ste vabljeni k branju vodiča: Optimizacija spletne strani in njene vsebine.

Vam je bila vsebina v pomoč? Ocenite nas

Ni ocene
Več vsebin

Ne spreglejte še podobne vsebine, ki smo jih pripravili

Brezplačno si prenesite priročnik: Iz 0 do uspeha: Priročnik razvoja digitalnega podjetja