Profesionalno oblikovanje dopisnega lista

Avtor prispevka: Vid T.
Kazalo vsebine

Ponujamo oblikovanje dopisnih listin, kateri bodo predstavljali vašo blagovno znamko podjetja. Dopisni listi so del celostne grafične podobe (CGP) in imajo funkcijo prepoznavnosti in zaupanja uporabnikov.

Oblikovanje dopisnega lista je zanimiv proces predstavitve vašega podjetja, storitve ali produkta. Predstavimo ga tako, da ga uporabniki enostavno in brez težav razumejo.

Kako poteka proces oblikovanja dopisnega lista?

Oblikovanje dopisnega lista poteka skozi tri ključne faze:
– Spoznavanje in definicija ciljev,
– študija podjetja,
– oblikovanje konceptov in predaja dokumentacije.

Dopisni list vam bomo oblikovali po smernicah vašega podjetja in blagovne znamke. S kančkom sodobnih smernic pa bomo dodali piko na i izbranemu dizajnu, kateri bo usmerjen v vašo ciljano skupino.

Dopisni listi bodo oblikovani po rdeči niti vašega podjetja in blagovne znamke, katero predstavljate. S tem bomo uporabnike nagovorili v spoznanje vašega produkta in samega podjetja.

To bomo izvedli na zanimiv vizualen način – kateri ga bo predstavljal.

Po zaključenem projektu boste prejeli oblikovan dopisni list v .pdf obliki pripravljeni na tisk. Zraven boste še prejeli odprto datoteko .ai, ki jo lahko uporabite za nadaljnje spremembe in oblikovanja.

Da. Pred začetkom projekta je potrebno poravnati 100% avans.

Vam je bila vsebina v pomoč? Ocenite nas

Ni ocene
Brezplačni seznam
Prenesite si zemljevid digitalnega uspeha in sledite korakom.

Ne zapravljajte časa! Prenesite si zemljevid digitalnega uspeha in sledite korakom!