Profesionalno oblikovanje dopisnega lista

Avtor prispevka: 

Kazalo vsebine

Ponujamo profesionalno oblikovanje dopisnega lista vašega podjetja. Lepo oblikovan dopisni list pove veliko o vašem podjetju saj predstavlja vašo blagovno znamko.

Je veliko rabljen del celostne grafične podobe (CGP) saj je veliko krat prvi/edini dokument, ki ga stranka shrani med svoj arhiv.

Med oblikovanjem dopisnega lista smo zelo pozorni, da se povezuje z vašim podjetjem, izgleda profesionalno in ne odvrača pozornosti od vsebine. 

Poglejmo si kako poteka oblikovanje dopisnega lista

Oblikovanje dopisnega lista poteka skozi dve enostavni fazi:
– Spoznavanje podjetja,
– oblikovanje konceptov in predaja dokumentacije.

Dopisni list vam bomo oblikovali po smernicah vašega podjetja in blagovne znamke. S kančkom sodobnih in kreativnosti pa bomo dodali piko na i izbranemu dizajnu, kateri bo nov predstavnik vašega podjetja.

Preden bomo začeli z oblikovanjem vašega novega dopisnega lista bomo potrebovali nekaj materialov (če obstajajo) na podlagi katerih bo potekalo oblikovanje.

Možni materiali:

  • CGP priročnik 
  • logotip podjetja
  • barvno lestvico 
  • obstoječe promocijske materiale (lahko digitalne)
  • povezavo do spletne strani in družbenih omrežij.

Po zaključenem projektu boste prejeli oblikovan dopisni list v .pdf obliki pripravljeni na tisk. Zraven boste še prejeli odprto datoteko .ai, ki jo lahko uporabite za nadaljnje spremembe in oblikovanja.

Da. Pred začetkom projekta je potrebno poravnati 100% avans.

Vam je bila vsebina v pomoč? Ocenite nas

Ni ocene
Brezplačni seznam
Prenesite si zemljevid digitalnega uspeha in sledite korakom.
Share on linkedin
Delite na LinkedIn-u
Share on facebook
Delite na Facebook-u
Share on email
Pošljite prispevek
Share on print
Natisnite prispevek

Ne zapravljajte časa!
Prenesite si zemljevid digitalnega uspeha in sledite korakom!