4 stvari, katere morate izvesti preden ustvarite spletno trgovino

Kako začeti spletno trgovino- vidič

Ste pred postavitvijo spletne trgovine in ne veste kako postopati? Torej kako začeti spletno trgovino in kako izgleda uspešna spletna trgovina- to sta vprašanji na katere vam bomo danes odgovorili. Odlično je že v samem začetku imeti potrjene dobre ideje katere kasneje samo nadgrajate z načrti in strategijo.

Pa si poglejmo te štiri stvari..

Prva: Dobre prakse postavitve spletne trgovine

Pred postavitvijo spletne strani je dobro, da se naredi načrt postavitve spletne strani, z vsemi priporočenimi elementi za dobro in lahko navigacijo, preglednost med elementi v trgovini ter lestvica oznak, katere so odlične za hitro navigiranje in iskanje izbranih izdelkov. Med oznake spadajo velikosti, barve, znamke, ipd.

Sama postavitev mora biti torej uporabniku prijazna (UX- user experience), da enostavno najde izbrane izdelke, da lahko takoj izdelek odloži v košarico in prav tako brez problema izvede nakup.

Uspešen nakup

Druga: Pospeševalniki prodaje

Vsaka uspešna spletna trgovina ima zraven splošne prodaje prav tako elemente, kateri pospešujejo samo prodajo drugih (up-saling) ali podobnih višje cenovnih (cross-saling) izdelkov. To pa še ni vse!

Tukaj imamo prav tako veliko drugih pospeševalcev prodaje, kateri imajo moč izzvati uporabnika v nakup določenega (željenega) izdelka.

Primer:

  • Odštevalnik v košarici (uporabniku daste časovno omejitev za izbran izdelek)
  • Nagrade (če kupite 2 dobite enega brezplačno ali kupite 3 in dobite 1 za pol cene)
  • Razni popusti (mogoče kupon- unovčljiv v košarici ali brezplačna poštnina)
  • Abandend cart (zapuščena košarica- torej v kolikor uporabnik zapusti košarico z izdelki, ga opomnimo, da so še tukaj in mu ponudimo dodaten popust, v kolikor jih bo kupil.)
  • Ocene izdelkov/ storitev (te so zelo močne za uporabnike, saj jim da vpogled v to kaj drugi uporabniki mislijo o izdelku in jih s tem na nek način privabijo, da izvedejo nakup.)
Pospeševalniki prodaje v košarici

Ko se sprašujete, kako začeti spletno trgovino, je eden izmed odgovorov Marketing. Marketing je za spletne trgovine kot gorivo za avto- če ga nimate ne boste mogli napredovati oz. nadaljevati poti. Je zelo močno orožje za pridobivanje strank in potencialnih kupcev.

Torej, preden in ko ustvarite spletno trgovino, prav tako ustvarite profile na družbenih omrežjih, se povežite z morebitnimi influencerji (kateri bodo promovirali vaš izdelek/ izdelke) ter spišite oz. pripravite vsebino s katero boste kupce privabili na svojo stran in začeli s prodajo.

Četrta: Poslovni načrt

Kako začeti spletno trgovino je seveda naše prvo vprašanje, ko imamo idejo ter izdelke katere bi radi prodajali. A žal boste brez poslovnega načrta kmalu zatavali v brezno in hitro to ne bo več samo željena prodaja ampak zraven tega še vse drugo.

Uspešna spletna trgovina ima zadaj zelo načrtovane poti in smernice, katerih se konstantno drži:

  • kako bomo izvedli prodajo,
  • kdo je naša konkurenca,
  • kaj vse ona objavlja na družbenih omrežjih,
  • kdo je naša in njihova ciljna skupina?
  • Kaj vse mora stran vsebovati,
  • koliko blog zapisov bomo objavili,
  • katero temo bodo le ti narekovali ipd..

 

»Torej iz kupa gline ustvarimo lepo skulpturo, katera je nastala iz skice na listu papirja.«

Če te skice nimamo v naprej v redu naslikane, jo radiramo, dodajamo, popravljamo in na koncu imamo velik zmazek, iz katerega se ne rodi nič dobrega. Enako je z izdelavo spletne trgovine.

»Kako je začeti spletno trgovino brez poslovnega načrta? Površno in nedodelano

V kolikor bi potrebovali kakšno pomoč pri ustvarjanju, bi želeli nasvet ali imeli le kakšno vprašanje, nas z veseljem kontaktirajte na spodaj navedene kontakte.

Tel: 030-653-293
Mail: info@indistant.com

V kolikor vam je bila vsebina všeč, nam lahko pustite oceno.
Hvala za podporo!!! :)