5 najpogostejših napak pri grafičnem oblikovanju!

Glavno vodilo grafičnega oblikovanja je jasna in preprosta komunikacija izbranih "sporočil". Dobra praksa je oblikovati čim bolj enostavno in jasno. Ne pa pozabiti, da je prostor tudi del oblikovanja!
5 napak grafičnega oblikovanja
Kazalo vsebine

V tem članku se bomo na hitro dotaknili 5 najpogostejših napak, ki smo jih zasledili v raznih grafičnih delih.

  1. Negativni prostor ali prazni prostor:
    Elementi v kreativah tako kot ljudje, potrebujejo prostor za živeti. Velikokrat zasledimo oglase, slike, naslovnice ipd, ki so zasipane z vsebino in slikami, kar učinkuje tako, da ne vemo kje začeti in kje končati. Resnica pa je, da je negativni prostor enako pomemben, če ne bolj, kot vsebina sama.

    Predlagamo da bodite vešči in dajte vsebini še malo dodatnega prostora v katerem lahko svobodno sedi.
  1. Premalo ali preveč kontrasta:
    Junior oblikovalci velikokrat naredijo napako, da umeščajo besedilo na kontrastno ozadje, tako da se sporočilo izgubi v sliki ali pa besedilo obarvajo z barvo, ki je premalo kontrastna z ozadjem. V kolikor to besedilo prenaša ključna sporočila, je nujno potrebno, da je tudi berljivo! Zato poskusite besedilo umestit na dovolj močno kontrastno ozadje.
  1. Brez hirarhije:
    Velikokrat se zgodi, da bi radi povedali vse na 1x, ampak tako kot v realnem svetu ima vse svoje zaporedje. Prav tako v oblikovanju mnogo krat zasledimo veliko besedila in elementov, ki si drug drugemu preprosto kradejo pozornost, tako da nobeno ne dobi možnosti govoriti.

    Da bi se temu izognili, poskusimo z velikostjo, težo, barvo pisave in drugih elementov, ustvariti hirarhijo. V smislu nekaj je prvo nekaj je drugo in nekaj je za ton kreative.
Potrebujete 
pomoč 
posvet 
nasvet 
?

Z veseljem vam bomo odgovorili na vsa vprašanja. Pustite nam sporočilo ali pa nas pokličite in vam bomo z veseljem pomagali .

  1. Nepravilna raba pisav:
    Oko neprestano išče smisel in razlike, zato premalo različni teksti lahko učinkujejo kot čudni.

    Raznolikost je ključ.

    Kadar izbiramo pisave, probamo izbrati najbolj različne ali enake sebi. S tem lahko ustvarjamo čudovito uravnotežene oblike, katere odlično prenašajo sporočilo.
  1. Pre-zakomplicirani vizuali:
    Sporočilo in zgodba za vsakim grafičnim delom, bi morala biti zelo enostavna in enostavno razumljiva. Ker pa oblikovalci živimo preveč časa v svojih glavah, se zna hitro zgoditi, da pozabimo sporočilo v modernih oblikah in grafikah. Zato je bolje, da včasih damo uporabnosti prednost pred izgledom (vizualom).

V kolikor imate kakršnokoli vprašanje o grafičnem oblikovanju ali bi vas zanimala izdelava grafik nas z veseljem kontaktirajte. Vedno smo vam na voljo! Za več informacij, ste vabljeni si ogledat našo spletno mesto Grafično oblikovanje, kjer si lahko preberete več o naših storitvah.

Uspešno oddano

Prijavili ste se na svetovanje.

Bodite pozorni na potrditveni mail od administratorja, kjer boste prejeli še nekaj dodatnih informacij.